Оформлення елементів міського середовища по вул. Пляжна Відхилений

Доданий
03.05.2018
Номер
4
Культура та туризм

На вул. Пляжна і на прилеглих територіях розташовано безліч об'єктів (паркани, трансформатори, бетонні фундаменти і т.п.), які не використовуються і псують зовнішній вигляд пішохідної вулиці в цілому. Пропонуємо оформити такі об'єкти за допомогою різних графічних засобів з використанням елементів бренду Чорноморська.

Автор проєкту
Бюджет
49 680 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Пляжна вулиця, Чорноморська міська рада, Чорноморськ

Опис

Мета проекту

Поліпшити візуальну складову пляжної зони, тим самим підвищити привабливість території і створити нові точки притяжіння (фотозоні) для городян і туристів. Зменшити кількість випадків вандалізму. Зробити Чорноморськ більш впізнаваним містом в інформаційному полі.

Співавтори

Валерій Погребняк, Юрій Стрєлков

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

1) Чорноморську не вистачає фотозон, куди для пам'ятних фотографій могли б приходити городяни і гості місті. 2) Непривабливий зовнішній вигляд об'єктів псує враження від пляжної зони або прогулянки по вул.Пляжная. 3) Неоформлені об'єкти міського середовища (стіни, трансформатори тощо) в першу чергу стають жертвами вандалів. Таким чином, є необхідність облагородити місце регулярного відпочинку і створити нові варіанти проведення часу для гостей міста.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Уздовж вулиці Пляжна розташовані різні об'єкти: голі або розписані графіті стіни, занедбані будівлі, трансформатори, фундаменти споруд Приморського парку. На ці об'єкти можна нанести різні малюнки і візаульние елементи офіційного бренду Чорноморська. 1. Для об'єктів малої площі пропонуємо пофарбувати об'єкт і нанести візуальні елементи бренду силами місцевих художників. 2. Для великих об'єктів пропонуємо провести відкритий конкурс малюнків з призовим фондом.

Для кого цей проект

Результати реалізації побачать всі жителі міста, які гуляють по вул. Пляжній, а також туристи і гості міста. Приморський парк і центральний пляж є центром притяжіння для гостей міста, а за результатами опитування про дозвілля жителів Чорноморська понад 60% городян регулярно проводять вільний час у міських парках.

План заходів з реалізації проекту

1. Створення реєстру об'єктів, що підлягають реновації 2. Розробка єдиного проекту оформлення 3. Оформлення малих об'єктів силами місцевих художників. 4. Проведення відкритого конкурсу на оформлення великих об'єктів 4. Оформлення великих об'єктів за допомогою проведення конкурсу. 5. Медіа-підтримка проекту і конкурсу на оформлення великих проектів.

Ключові показники оцінки результату проекту

Ефект від реалізації проекту можна оцінити, вимірявши інтернет-активність городян і гостей міста в пляжній зоні (по хештегам, лайкам, постам в соціальних мережах тощо), також можливе проведення дослідження думки городян. Також очікується, що реалізація проекту знизить число випадків вандалізму і псування міського майна в пляжній зоні.

Приклади (кейси) схожих рішень

Графічне оформлення невикористовуваних площ - популярний прийом як в Україні, так і за її межами. Наприклад, місто Київ став однією з Європейських столиць Мураль - масштабних картин на торцях будинків. У Мінську (Білорусь) щорічно проводиться фестиваль Vulica Brazil, мета якого - оформити занедбані і недоглянуті будівлі однієї з вулиць міста. У багатьох містах графічні елементи брендування використовуються для оформлення громадських просторів - наприклад, в Одесі, Добрянці (Пермський край, Росія), Кельні та Дюссельдорфі (Німеччина), Мельбурні (Австралія)

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ комунального господарства та благоустрою

ПІБ Відповідальної особи

Кілар О.В.

Контактні дані відповідальної особи

5-20-26