Створення пішохідного переходу з острівцем безпеки навпроти ПС "Юність" Відхилений

Доданий
07.05.2018
Номер
21
Транспорт

На виході з Молодіжного парку між ПС "Юність" і квітковими павільйонами пішоходи переходять проспект Миру в недозволеному місці. Це пов'язано з тим, що такий маршрут є популярним і звичним у городян, хоча пішохідний перехід на ньому відсутній. Пропонуємо обладнати новий нерегульований пішохідний перехід на пр. Миру в безпосередній близькості від СК Юність.

Автор проєкту
Бюджет
30 660 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
проспект Миру, 20, Чорноморськ

Опис

Мета проекту

Обладнати пішохідний перехід на популярному маршруті руху пішоходів; зробити перехід проспекту Миру більш комфортним і безпечним в будь-який час доби. Змінити поведінку водіїв при проїзді даної ділянки дороги.

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

Перетин проспекту Миру біля ПС "Юність" з Молодіжного парку до квіткового павільйону здійснюється на місці, де немає пішохідного переходу. Це небезпечно для городян, особливо - для школярів і відвідувачів парку і ПС "Юність" молодшого віку. Момент переходу вулиці в даному місці є небезпечним для пішоходів і може служити приводом для створення аварійних ситуацій

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

1. Обладнання пішохідного переходу з будівництвом острівця безпеки посередині проїжджої частини між попутним і зустрічним напрямками. 2. Візуальне оформлення нового переходу - оновлення дорожньої розмітки. 3. Установка нових дорожніх знаків (знак "Напрямок руху") і дорожніх огороджень (стовпчиків) для безпеки пішоходів, що стоять на острівці безпеки 4. Можливе встановлення ліхтарів для підсвічування переходу в темний час доби. Концепція проекту збігається з вимогами до пішохідних переходів, що пред'являються ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів», які вступлять в силу до початку реалізації проекту. Перевагами даного рішення є: Острівці потрібні для безпеки і комфорту пішоходів: - Невелике викривлення траєкторії смуги змушує водія пригальмувати перед переходом; - Водії повертають спокійніше - за рахунок зміни траєкторії в'їхати в поворот на швидкості не вийде; - Пішоходи можуть переходити вулицю поетапно - йти і дивитися в одну сторону простіше, ніж крутити головою в обидві сторони одночасно; - Водіям простіше помітити пішохода, який стояв на острівці безпеки.

Для кого цей проект

Всі городяни мають доступ до результатів реалізації проекту. Опитування про дозвілля чорноморців, проведене в березні-квітні 2018 го року, показало, що для більшості городян прогулянка по місту (65%) і паркам (55%) - основні способи дозвілля.

План заходів з реалізації проекту

1. Розробка ТЗ на об’єкт; 2. Закупівля і доставка будівельних матеріалів, дорожніх знаків і огорож та елементів вуличного освітлення; 3. Будівництво об’єкта; 4. Встановлення нових дорожніх знаків і нанесення розмітки.

Ключові показники оцінки результату проекту

Зниження рівня ДТП: • з постраждалими пішоходами • з постраждалими велосипедистами • з наїздом на пішохода • з наїздом на велосипедиста • з пораненням пішохода • з пораненням велосипедиста • зі смертю пішохода • зі смертю велосипедиста

Приклади (кейси) схожих рішень

Острівці безпеки - це будівельна норма в європейських країнах, тому переходи з острівцями обладнуються повсюдно. В Україні острівці безпеки обладнуються на окремих переходах в великих містах (Київ, Львів), а за новими ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів» острівець безпеки стає нормою будівництва для нових доріг. У Києві активісти силами засобів громадського бюджету змогли замовити і встановити острівець безпеки близько Хрещатика.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ комунального господарства та благоустрою

ПІБ Відповідальної особи

Кілар О.В.

Контактні дані відповідальної особи

5-20-26