• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Проведення кампанії "Прибери за своїм домашнім улюбленцем" Відхилений

Доданий
04.05.2018
Номер
6
Навколишнє середовище

У Чорноморську багато собак-улюбленців. У місті спостерігається нестача зон для вигулювання собак і культура прибирання за своїми улюбленцями не розвинена. Місто вживає заходів (установка стендів з пакетами для збирання), але цих заходів недостатньо. Пропонуємо провести інформаційну кампанію, спрямовану на розвиток культури прибирання за вихованцями, а також забезпечити існуючі стенди пакетами для

Автор проекту
Бюджет
48 840 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Чорноморськ

Опис

Мета проекту

Прищепити городянам культуру прибирання за своїми домашніми улюбленцями, зробити Приморський парк чистішим.

Співавтори

Ініціативна група "Проекти майбутнього"

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

У жителів Чорноморська є багато домашніх собак. У місті спостерігається нестача зон для вигулювання собак, при цьому культура прибирання за своїми домашніми улюбленцями не розвинена серед городян. Містом вживаються заходи (наприклад, установка стендів з пакетами для збирання уздовж вул. Паркова), але цих заходів недостатньо. Згідно з результатами дослідження дозвілля жителів Чорноморська, проведеного в березні-квітні 2018 го року, парк є найпопулярнішою зоною для прогулянок городян. Таким чином, городяни, які не прибирають за своїми собаками, знижують якість дозвілля переважної більшості городян.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Пропонуємо проведення інформаційної кампанії, в рамках якої будемо популяризувати практику збирання за собаками. Пропоновані заходи: 1. Роздача інформаційних листівок волонтерами. 2. Установка мимоходів, розміщення інформації на існуючих інформаційних стендах. 3. Проведення інформаційної кампанії в ЗМІ та соціальних мережах, в мережі інтернет 4. Модернізація (або заміна) існуючих стійок з пакетами (існуючі стійки можуть швидко приходити в непридатність). 5. Контроль за своєчасним поповненням стійок з пакетами для збирання.

Для кого цей проект

Проект буде корисний для всіх городян, які відвідують Приморський парк. Опитування про дозвілля чорноморців, проведений в березні-квітні 2018-го року, показав, що для більшості городян прогулянка по місту (65%) і паркам (55%) - основні способи дозвілля.

План заходів з реалізації проекту

1. Дизайн і виготовлення листівок, плакатів і мимоходів; закупівля пакетів для збирання 2. Розміщення плакатів, установка мимохідь, роздача листівок волонтерами 3. Модернізація (або закупівля і заміна) стійок для пакетів 4. Своєчасне поповнення стійок з пакетами.

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення задоволеності від прогулянок по Приморському парку, підвищення чистоти в парку і зниження витрат на підтримання чистоти в парку.

Приклади (кейси) схожих рішень

Подібні кампанії проводяться в різних містах світу, зокрема у містах пострадянських країн, де культура прибирання за своїми домашніми улюбленцями ще не досить розвинена.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ комунального господарства та благоустрою

ПІБ Відповідальної особи

Кілар О.В.

Контактні дані відповідальної особи

5-20-26