Створення та впровадження схеми руху громадського транспорту Чорноморська Реалізований

Доданий
03.05.2018
Номер
7
Транспорт

Наразі в Чорноморську відсутні схеми маршрутів руху громадського транспорту, тому часто і городяни, і гості міста не знають його маршрутів і розкладу руху. Пропонуємо розробити і впровадити на зупинках, в громадському транспорті, а також на різних інформаційних ресурсах схему руху громадського транспорту, а також забезпечити зупинки громадського транспорту інформаційними табличками та стендами.

Автор проєкту
Бюджет
135 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Мета проекту

Надати городянам і гостям міста просту і наочну інформацію про рух громадського транспорту в місті. Зробити зупинки громадського транспорту в Чорноморську інформативнішими і зручнішими.

Співавтори

Ініціативна група "Проекти майбутнього"

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

Жителі і гості міста не завжди орієнтуються в маршрутах і розкладах руху громадського транспорту. Крім того, на зупинках громадського транспорту немає інформації про те, які маршрути зупиняються на цій зупинці, як часто ходять маршрутки і куди ними можна дістатися. У зв'язку з цим, пасажирам доводиться витрачати додатковий час і зусилля на те, щоб дізнатися, де сісти на потрібний маршрут і як дістатися до пункту призначення. Зокрема, з подібними проблемами стикалися організатори та відвідувачі щорічного музичного фестивалю "Koktebel Jazz Fest".

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Вирішенням даної проблеми може стати створення схеми маршрутів громадського транспорту Чорноморська, її впровадження на зупинках громадського транспорту, в маршрутних таксі та на різних інформаційних ресурсах. Схема повинна бути зручною для користування і інтуїтивно зрозумілою, повинна бути надрукована на міцному папері з антивандальним клейовим покриттям. Крім того, для наочного подання інформації на зупинках пропонується встановити брендовані таблички та інформаційні стенди із зазначенням маршрутів, які прямують через дану зупинку, інтервалів прямування тощо. Додатково, при заміні існуючих автобусних зупинок на сучасні, на основі існуючих матеріалів можуть бути розроблені і встановлені вивіски для нових зупинок громадського транспорту з зазначенням назви зупинки, маршрутів слідування тощо.

Для кого цей проект

Проект буде корисний для всіх городян, які користуються громадським транспортом, а також для гостей міста. Використання елементів бренду міста при проектуванні схеми та інформаційних стендів може сприяти впізнаваності бренду і його просуванню.

План заходів з реалізації проекту

1. Збір інформації - про маршрути слідування, про розклади руху, про нинішній стан зупинок і маршрутних таксі. 2. Розробка технічного завдання на проект 3. Розробка схеми громадського транспорту - пошук дизайнера, дизайн схеми і додаткових елементів, пробна установка тестової версії схеми, підготовка фінальної версії схеми (в електронному вигляді). 4. Виготовлення схеми і додаткових елементів - пошук підрядників для друку і виготовлення, друк схем, виготовлення інформаційних стендів та табличок. 5. Установка - розклеювання схем в маршрутних таксі, установка інформаційних стендів на зупинках, установка табличок на зупинках. 6. Обслуговування - технічне обслуговування, оновлення інформації (при необхідності), інформаційна підтримка.

Ключові показники оцінки результату проекту

Зручність користування зупинками і міським пасажирським транспортом жителями і гостями міста. Показником ефективності проекту також може служити зниження часу посадки-висадки пасажирів.

Приклади (кейси) схожих рішень

Кілька років тому інформаційні стенди про рух маршрутних таксі були розроблені в м.Одеса. У 2018-му році була розроблена і впроваджена друга версія схеми руху трамваїв м.Челябінськ. Крім того, популярний тренд на оновлення схем руху громадського транспорту і підвищення їх інформативності існує, наприклад, у Києві, Мінську та Москві.

Відповідальні підрозділи

Управління економічного розвитку та торгівлі

ПІБ Відповідальної особи

Нарожний Г.А.

Контактні дані відповідальної особи

5-20-22