Опис
Мета проекту
Змінити поведінку водіїв на пішохідному переході (сповільнюватися, пропускати пішоходів); зробити перехід більш комфортним і безпечним в будь-який час доби.
Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)
Перетин вулиці 1 Травня від будинку №7 (Школа №4) в сторону Молодіжного парку здійснюється через нерегульований та неосвітлений пішохідний перехід, що є небезпечним для школярів і відвідувачів парку молодшого віку. Під час дощу на пішохідних переходах утворюються глибокі калюжі, і пішоходи, обходячи їх, виходять на проїжджу частину, піддаючи своє життя небезпеці. На даний момент, перехід є небезпечним для пішоходів, а водії рідко знижують швидкість і поступаються дорогою.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування
1. Будівництво пішохідного переходу у вигляді штучної нерівності, по можливості - матеріал переходу повинен збігатися з матеріалом тротуару. 2. Візуальне оформлення нового переходу (вертикальна і горизонтальна дорожня розмітка). 3. Установка нових дорожніх знаків (знак "Штучна нерівність") і дорожніх огороджень (стовпчиків), що відокремлюють тротуар від проїжджої частини. 4. Встановлення ліхтарів для підсвічування переходу в темний час доби. Концепція проекту збігається з вимогами до пішохідних переходів, що пред'являються ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів», які вступлять в силу до початку реалізації проекту. Перевагами даного рішення є: 1) Економія коштів. У місцях, де раніше встановлювалися дві штучних нерівності (по одній з кожного боку нерегульованого пішохідного переходу), буде встановлюватися один дорожній об'єкт у вигляді піднесеного пішохідного переходу. 2) Під час дощу вода буде скочуватися з піднесеного пішохідного переходу, тим самим спрямовуючи пішоходів рухатися по сухому ділянці дороги. 3) Зменшується ймовірність для водіїв облити пішохода з калюжі.
Для кого цей проект
Всі городяни мають доступ до результату реалізації проекту. Опитування про дозвілля чорноморців, проведене в березні-квітні 2018 го року, показало, що для більшості городян прогулянки по місту (65%) і паркам (55%) - основні способи дозвілля.
План заходів з реалізації проекту
1. Розробка технічного завдання на об'єкт 2. Закупівля і доставка будівельних матеріалів, дорожніх знаків і огорож та елементів вуличного освітлення. 3. Будівництво об'єкта 4. Встановлення нових дорожніх знаків і нанесення розмітки.
Ключові показники оцінки результату проекту
Зниження рівня ДТП: • з постраждалими пішоходами • з постраждалими велосипедистами • з наїздом на пішохода • з наїздом на велосипедиста • з пораненням пішохода • з пораненням велосипедиста • зі смертю пішохода • зі смертю велосипедиста
Приклади (кейси) схожих рішень
Перший піднятий пішохідний перехід в Україні встановили в тестовому режимі в Вінниці в 2016-му році. Експеримент був визнаний успішним. У 2017-му році підняті пішохідні переходи були встановлені біля семи шкіл м Одеса. Припіднятий пішохідний перехід - стандарт дорожнього будівництва в європейських країнах.
Фотографії
Відповідальні підрозділи
Відділ комунального господарства та благоустрою
ПІБ Відповідальної особи
Кілар О.В.
Контактні дані відповідальної особи
5-20-26