Створення арт-майданчика в Приморському парку під назвою "Зелений Театр Чорноморськ" Відхилений

Доданий
04.05.2018
Номер
11
Культура та туризм

У Приморському парку в районі міського туалету в зеленій зоні створити арт-майданчик для проведення дозвілля жителів і туристів міста, фестивалів. На майданчику розташувати сцену для концертів, дитячу зону, зони відпочинку для жителів і гостей міста. Також для самофінансування та розвитку проекту створити кілька місць під торгівлю вуличною їжею та аренду простіру під коммерційні заходи.

Автор проєкту
Бюджет
292 132 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вулиця Паркова, Чорноморськ

Опис

Мета проекту

Створити простір, в якому буде цікаво розвиватися молоді, проводити там культурно час. Підвищити туристичну привабливість міста. Створити інфраструктуру для місцевих фестивалів.

Співавтори

Ініціативна група "Проекти майбутнього"

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

1. Молодь залишає місто, через те, що воно не сучасне і в ньому немає місць для проведення часу. 2. Щоб культурно провести час потрібно їздити до Одеси, що значно збільшує вартість дозвілля. 3. У місті не вистачає інфраструктури для проведення фестивалів: майданчик, стаціонарна сцена, апаратура, електричні потужності. 4. У місті не вистачає заходів для молоді: освітніх, музичних, культурних.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Створити арт-простір, де зможуть реалізовувати себе талановиті жителі Чорноморська: музиканти, артисти, підприємці. На зеленій зоні біля громадського туалету в Приморському маркеті, створивши арт-простір, ми зможемо допомогти музикантам і артистом міста реалізовувати себе перед слухачами і глядачами, а також, допоможемо вийти на новий рівень підприємцям, розвиваючи свій малий бізнес, встановивши на майданчику фут-корти і зони для торгівлі.

Для кого цей проект

Для мешканців та гостей міста. Більшість можливостей арт-майданчика передбачена для дітей (від 3 років) молоді (від 12 років) і молодих сімей.

План заходів з реалізації проекту

1. Створення візуалізації об'єкта спільно з архітектором і дизайнером громадських просторів. 2. Створення бренду об'єкта. Розробка позиціонування арт-простір, щоб запам'ятовуватися гостями і виділятися на тлі інших подібних проектів. Графічна візуалізація: логотип, фірмовий стиль, створення афіш та інших матеріалів. 3. Складання бізнес-плану і кошторису згідно із затвердженим проектом від архітектора простору. 4. Будівництво споруд об'єкта. 5. Висвітлення ходу робіт в медіа з метою постійно викликати інтерес у жителів, підприємців і туристів. 6. Проведення конкурсу на відбір проектів підприємців, які будуть розміщені в арт-просторі з метою створення інфраструктури. 7. Складання програми заходів. 8. Проведення заходів.

Ключові показники оцінки результату проекту

Ефект від реалізації проекту можна оцінити, вимірявши інтернет-активність городян і гостей міста (по хештегом, лайкам, постам в соціальних мережах і т.п.), також показниками ефективності буде: кількість відвідувачів заходів, кількість заходів за теплий сезон, кількість реалізованих соціальних проектів на території арт-простору, кількість відвідувачів за весь сезон.

Приклади (кейси) схожих рішень

Завод Арт-Платформа (м.Київ), Зелений Театр (м.Одеса), Арт-завод "Механіка" (м.Харків)

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ культури

Відділ комунального господарства та благоустрою

ПІБ Відповідальної особи

Крістанова Ю.А.

Контактні дані відповідальної особи

5-20-30