• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Чорноморська гімназія № 1 - Безпечний перехід – збережене життя Відхилений

Доданий
21.05.2019
Номер
21
Дорожнє господарство

Нерегульовані пішохідні переходи у місті Чорноморську часто дуже небезпечні, зокрема у нічну пору. Про це кажуть сумні факти статистики ДТП із жертвами.

Автор проекту
Андрій
Андрій Ступак
Бюджет
140 020 грн
Розрахунок бюджету
Район
Чорноморськ
Адреса
Чорноморськ

Опис

Мета проекту

Найголовніша мета проекту – збереження життів пішоходів та зменшення травматизму учасників дорожнього руху

Проблема (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проекту)

В Україні надзвичайно висока смертність та травматизм серед пішоходів внаслідок ДТП. Помітити, що пішохід переходить дорогу, іноді можна тільки з мінімальної відстані, коли вже пізно, що часто спричиняє за собою найжахливіші наслідки.
Безпека пішоходів вимагає застосовувати засоби примусового зниження швидкості транспортних засобів в точках перетину пішоходами проїзної частини.
Засоби зниження швидкості, що змушують водія знижувати швидкість руху, вважаються надзвичайно ефективними і, водночас, не псують транспортні засоби так, як це роблять штучні нерівності (лежачі поліцейські).
Пішохідні переходи на вулицях:
1. Шевченка, 8 (перехрестя вул.Данченка-Шевченка),
2. Паркова 8 (музей ім Білого)
3. Вул. Паркова,23 (біля кільця)
4. Вул Паркова, 46-А (перехрестя Паркова-Парусна)
5. Вул.1 Травня, 1(біля поліклініки)
6. Вул.Шума (перехрестя Шума- 1-Травня)
7. Вул.Шума (перехрестя Шума- Парусна)
8. Вул Олександрійська, (перехрестя провулок Шкільний- Олександрійська
є досить навантаженими з різних причин. У приморській зоні пік руху відзначається влітку, біля шкіл він постійно високий впродовж всього року. Відсутність регулювання та якісного обладнання цих переходів призводить до частого виникнення аварійних ситуацій. Про що свідчить статистика
https://www.04868.com.ua/news/2398624/v-cernomorske-motociklist-sbezal-posle-dtp
Тому підвищення безпеки зазначених переходів є вкрай актуальним питанням.
Нанесення дорожньої розмітки, що світиться, має багато переваг. Використовується спеціальна фарба, що має період світіння 6-8 годин, високу адгезію та стійкість.
Флуоресцентні пішохідні переходи, окрім зниження швидкості водіями, є чудовим способом орієнтації у місті в темну пору доби і стимулюють пішоходів до виконання правил безпечного переходу доріг.
Макети пішоходів – це фігурки школярів, що збираються перейти дорогу. Такі пластикові макети встановлюють поряд зі школами, дитячими майданчиками та на найбільш небезпечних переходах; їх покривають спеціальною фарбою, що відбиває світло. Такі фігурки добре видно вночі, дозволяє водіям бути більш обачливими у місцях руху пішоходів.
Ми вважаємо, що питання безпеки горожан, особливо шкільного віку, є пріоритетним питанням забезпечення комфортного міського середовища

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Опитування мешканців прилеглих вулиць виявило необхідність в облаштуванні безпечних пішохідних переходів. Рішенням є використання таких засобів посилення безпеки для пішоходів та зниження швидкості для водіїв, як:
- флуоресцентна фарба (Флуоресцентні пішохідні переходи, окрім зниження швидкості водіями, є чудовим способом орієнтації у місті в темну пору доби і стимулюють пішоходів до виконання правил безпечного переходу доріг)

- встановлення фігур «пішоходів» (Макети пішоходів – це фігурки школярів, що збираються перейти дорогу. Такі пластикові макети встановлюють поряд зі школами, дитячими майданчиками та на найбільш небезпечних переходах; їх покривають спеціальною фарбою, що відбиває світло. Такі фігурки добре видно вночі, дозволяє водіям бути більш обачливими у місцях руху пішоходів).
Вибір пілотних переходів:
- вулиця. 1 травня . – широка проїзна частина, яку треба подолати за один раз;
- вулиці з нерегульованими переходами
1. Шевченка, 8 (перехрестя вул.Данченка-Шевченка),
2. Паркова 8 (музей ім Білого)
3. Вул. Паркова,23 (біля кільця)
4. Вул Паркова, 46-А (перехрестя Паркова-Парусна)
5. Вул.1 Травня, 1(біля поліклініки)
7. Вул.Шума (перехрестя Шума- Парусна)
8. Вул Олександрійська, (перехрестя провулок Шкільний- Олександрійська - нерегульовані переходи.

План заходів з реалізації проекту

1. За результатами аналізу статистичних даних Державтоінспекції обрати найбільш небезпечні пішохідні переходи.
2. Проаналізувати стан пішоходних переходів вночі (фото додаються)
3. Розробка проекту облаштування безпечних пішохідних переходів.
4. Консультативні роботи з фірмою-підрядником.
5. Закупівля фарби, фігур, іншого обладнання.
6. Підготовка дорожнього покриття до нанесення дорожньої розмітки.
7. Роботи з нанесення дорожньої розмітки та монтажні роботи зі встановлення макетів пішоходів на узбіччях переходів.
8. Урочисте відкриття оновлених переходів)))

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Житлово-комунальне господарство

ПІБ Відповідальної особи

Миза С.В.

Контактні дані відповідальної особи

6-05-55